Ciekawy pomysł

Ciekawy pomysł

Jest inspiracją i tworzywem, dzięki któremu powstaje grafika użytkowa. W gąszczu informacji Twój odbiorca wybierze te, które zaciekawią i przemówią do jego nietuzinkowego gustu.

Osobliwy cel

Osobliwy cel

Odpowiedz sobie na pytanie - co chcę przez nią osiągnąć? Namówić do konkursu, przedstawić produkt, wykorzystać obecne wydarzenia? Konkretny cel zmobilizuje do działania.

Inspirujące projekty

Inspirujące projekty

Przyszła kolej na urzeczywistnienie pomysłów i celów. Na tym etapie prezentujemy Ci projekty, które stworzyliśmy dla Ciebie i Twoich odbiorców. Jeśli masz jakieś obiekcje, chętnie dojdziemy do kompromisu.

"Grafika użytkowa pozwala odnaleźć sposób w jaki Twój klient Cię postrzega. Prostota w formie, kreatywne pomysły, inspirujące wartości pozwalają stworzyć oryginalne wizytówki, chwytliwe banery czy przemawiające do wyobraźni plakaty"

Przemysław Pawliński - CEO

Czym tak naprawdę jest grafika użytkowa?

To połączenie kształtów, wzorów, kolorów i przede wszystkim pomysłów, dzięki którym wyrazisz założenia swojej marki czy zasady jakimi kierujesz się w biznesie, a przede wszystkim zachęcisz swoich odbiorców do działania!

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Narzędzie do stworzenia i wykreowania wizerunku Twojej firmy czy marki. Charakterystyczną cechą jest spójny wygląd i kolorystyka, w której stworzona została cała koncepcja.

Logo

Logo

To unikalna forma graficzna, która w prosty sposób zakomunikuje przekaz Twojego biznesu czy marki. Może być to symbol, kombinacja liter lub to z czym się identyfikujesz.

Banery

Banery

To forma komunikatu, rodzaj zareklamowania lub innego skutecznego przekazu. Komunikat może zostać wyrażony zarówno poprzez chwytliwy slogan czy charakterystyczne obrazki.

Wizytówki

Wizytówki

To sposób, dzięki któremu zaprezentujesz siebie i swoje możliwości potencjalnym klientom. Musi być przejrzysta, czytelna, zawierająca konkretne informacje.

Ulotki

Ulotki

To forma przekazu szybkiego. Rozpowszechniana łatwo, skierowana do odpowiedniej grupy odbiorców. Może informować o nowym produkcie, zachęcać do skorzystania z usług.

Plakaty

Plakaty

To pewnego rodzaju dzieło sztuki. Powinno inspirować odbiorców, którzy będą Ciebie miło wspominać, właśnie dzięki tej formie przekazu. To kombinacja ciekawych rysunków i przemawiających do wyobraźni sloganów.

Jest pomysł, czas na jego realizację!

Lepsze będą ulotki, a może plakaty? Co ma wyrażać Twoje logo?